09 March 2011

WHAT THE **** LA....~


assalamualaikum w.b.t

tuan2,puan2, adik abang, kakak adik, pak cik makcik, & seluruh rakyat jelata bahawa sesungguhnya hari ini?? hari ini?? hari ini.. pagi tadi... cam apa jer dak2 what the **** la...
kowang tau x apa masalah dunia diorang? kot2 la kowang2 ni ada terbaca diari or blog diorang..
ada ke blog dak2 what the **** la... hahhahah~ ngeng~

aku, saya, rasa... kali ni, hari ni nak cuba memahami what the **** la ni....
  • siapa mereka ni sebenarnya?
  • apa modus operandi diorang?
  • merengkah diorang?
or
  • salah mkan sarang burung?

hurmm... tu yang x pasti tu....
apa2 pun diorang ni cam bes jekan tadi what the **** tul la.... aku bukannya x suka or ada masalah ngan diorang. OK jer..=) tapi dari beberapa minggu lepas lg... w/pun aku ni kdg2 tidak menghadirkan diri, sbb selalu excident "memandu dlm keadaan menbahaya maka terbabas" ... tp tu la... aku bukan nak cita pasal aku pun. pasal what the **** la....

time orang present dok pok pek pok pek dah la aku fhm teramat sangat apa yang dia dok pok pek pok pek kan tu.... bukan x boleh pok pek.. tp agak2 la der... we are MALAYsian... aku pun pok pek guk... tu satu.

tyme Q&A banyak plak cekadak dia menanya... tyme orng present dah dok gelak2... ingat yg dok present tu RAJA& PEMAISURI LAWAK Ka?? agak2 la sikit... soalan suma berunsur nak menjatuhkan orang . ingat main saham ka pa,! pastu bangga dpat menyoal. orng jawab x dengaq... pukui baru tau...!! hahha
emosi sedang memuncak...=! pastu kalo orng lain tanya ang dok gelak... awat hang dah pandai sangat ka.. lecturer yg da pangkat Dr tu pun terima ja soalan tu.. suka ati la nak tanya pa pun, ang ingat ang ja nak dpt markah lebih.. ha! aku x boleh kalo emosi x terkawal lohgat kebanggaan aku habih suma keluaq... hahahha... selamat x ckp orng putih ja lg...hahahha

ish3 (sambil menggeleng pala lutut) apa nak jd la dunia la ni. mana2 p dok laung one malaysia.. tp hampeh... yg dok cakp dlm hati one bangsa untuk malaysia... hahahahha... apa2 pun peace no war. sama2 la jaga hak masing2... tapi aku memang tak puas hati ngan perangai cam tu.. dah la..#$%^&* hahahha... aku pun xfhm apa aku ckp...ngaruts semata.

p/s:: kepada pembaca budiman fahamkan kamu dengan ceritara cintaku ni... maaf la kiranya terkasar berbahasa, x terniat nak mengutuk sesapa. just sedikit keciwa...(T_T) & sesungguhnya izinkan la aku meluah apa yg dirasa dlm keadaan yang sedikit wengg~

sekian tazkirah tengahariku untukmu~
renung2kan & selamat beramal...=)

No comments:

Post a Comment