29 March 2011

Contest: Gambar Paling Sengal By Jamban Comel

Assalamualaikum..

Hi, untuk pengetahuan semua ini bukan kali pertama aku di tag utuk menyertai pertandingan kat blog ni & untuk pengetahuan semua, ni kali pertama aku say YES tuk joiN... aku telah di tag oleh saudara B@W/Leman.... agagaga...

maka dengan ini aku umumkan aku telah join contest ni yang telah dianjurkan oleh pihak penganjur yang bernama jamban comel . Terimalah penyertaanku ini.




antara syarat2 harus untuk join contest: maka anda perlu memiliki sebuah BLOG sndiri, gambar mesti bersifat sengal & tebuka kepada sesapa yg minat~


Selepas 1 demi 1 gambar aku tatapi rupanya sukar untuk mencarik gambar yg terpaling sengal.... tapi aku rasa gambar ni wang paling sengal kot apatah lagi bila dikenang tatkala gambar ni di snap. Klik!

taraaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!



cukup sengal xgambo ni? Masa ni pepagi tu g jln kat bandaraya kuching b4 balik bangi.. semua auntie2 yang ada wat tai chi kat situ dok senyum2 tgk aku dok pose segala jenis gaya kat gambo rentap tu. gambar yang melekap kat dinding ni asanya yang tersengal bukan sekali.... mungkin aku akan jd the next RENTAP.... agagagaga...

aku suka buat ayat tp x berapa nak suka tuk sambung ayat...
tapi keranamu penganjur aku sukakan jugak....

saya seorang yang sengal sebab..... masa ni sengal badan jugak sebab banyak tukaq2 pose... ditambah dengan kesengalan cameraman tyme tu, maka inilah gambar & tuannya yang terlebih sengal...package! agak sengal sbb masuk contest ni tanpa niat tuk menang.. just memeriahkan arena kesengalan sedunia. N kalo menang boleh la wat tambang balik kampung (RM40+RM10 tuk top up).... agagagagagga~

maka dengan rasa penuh takzimnya aku menTAG kawan2 aku seperti yang berikut::
sekian. =)


No comments:

Post a Comment