07 October 2011

AL-HIJAB

::ASSALAMUALAIKUM::

Semalam 6/10/11 tak sempat nak post apa2 sbb penat sangat. Semalam aku jahat sikit, lepas abis keja, aku ngan beberapa anak dara, tanpa di duga telah membeli tiket wayang cerita di bawah ini..


Bagi aku cerita congkak n santau lagi best. cerita ALHIJAB ni best jugak la. tapi asa better tgk yg download. ada 2, 3 scene yang menarik+kelakar. Part MAKYONG & Bell Ngasi bawak lori yang paling aku ingt dalam citer tu..

Sekali lagi CIK "PEAH" antaq saya pulang. TQ pemilik PEAH...=)

Actually, tyme kat opis semalam niat nak post pasal benda lain, bukan pasal aktiviti harian aku, tapi tetiba x jd, bila aku terlalu penat. Penat berusaha melupakan perkara yang aku nak sangat lupakan.

Hari ni trainee yang dapat JPA belanja makan DOMINO'S.. thank you MIZAH+LELA+FARAH+WAN+WAKAWAKA SYAKIRA=)

& hari ini, tak seperti semlm.. ari ni terus pulang ke rumah. aku pelik la ngan aku sendiri,.. dalam tengah sengkek ni, tunggu bila la PTPTN nak masuk, boleh plak aku memboroskan diri.. hmm.. duit dah cam musim kemarauu pun nak berJOLI bagai.. aku asa aku buat "TER"buat suma tu sebab aku asa benda tu boleh buat aku lupa apa yang aku nak lupa.

HAri aku semakin bahgia tanpa FB, tapi td rumet aku, merangkap cosmate aku cerita something yg agak hot pasal sowang kawan aku kat FB. AKu pun x faham apa yg sebenaqnya terjadi kat kwn aku tu. kenapa & kenapa? tu jer yang aku persoalkan kat diri. Aku harap semuanya masih terkawal. actually apa yang dia buat tu aku pun x berapa setuju seolah2 bukak pekung di dada. Walaupun x libatkan "kami" tapi bila dah melarat, "cerita" lama pun akan "terburaii". please stop it my friend. no point OK.

& aku diasak dengan soalan yg sama, kenapa aku deactive FB. Tah la.. kadang2 aku pun pikir balik napa la aku deactive FB padahal, banyak benda aku nak disscus ngan kwn2 aku via FB. tapi aku asa cam2 yang pelik bila aku "face" ngan facebook. hati seolah2 dicucuk macam orang cucuk daging ayam kat lidi satay tu, kadang2 terasa hati seolah dipijak, cam kita terpijak buah jambu air.. makin lama makin nazak....

sekian adanya...

will be continue


No comments:

Post a Comment