06 October 2011

05/OKTOBER/2011

::ASSALAMUALAIKUM::

Hari aku agak kelewatan untuk bekerja... selalunya b4 kul 7 aku dah siap mandi & solat tapi tak pagi.. huhui, pastu boleh la plak aku spend masa yg agak lama menghadap cermin dok pusing lilit bagai pashmina ijau aku tu,,,serba x kena... huhui..

aku bukak pakai bukak pakai pashmina tu... jam dah 7.20 am, selalunya tyme cam ni aku dah gerak menuju ke LRT. tp aku dok mengadaP cermin g... pastu sedar akan kelewatan aku, rumet aku pun sound... "dah lambat.. lilit kat opis je la..."hahhaha..~main2 tul aku ni cam ofis tu aku nya lak... apa2 pun aku sampai opis tepat pd masanya...=)

Cerita hot pasai antara 2 sahabat kat ofis aku masih menjadi hidangan sarapan pagi hari ni... sian plak aku kat akak sowang tu.. hidup tunggang terbalik seketika dek sikap manusia yg x boleh nak toleransi (betul ke aku eja) .. aku doa semua akan baik2 seperti selalu... insyaALLAH.

kerja plak seperti selalu NON-STOP...=)
tyme balik td aku, zaza, kak zaida, cik noni & cik jaja.. kami panjangkan langkah ke JJ Wangsa Maju.. pusing2, cuci2 mata.. pastu stop makan!! hahahah... ari ni makan kat sini
:
:
:

:
:
:
:

\

(sku makan mee kari & White coffee)

Jutaan terima kasih kepad Kak Saida atas tajaan yang x di duga ni.. saya doa agar akak sentiasa di murahkan rezeki...amin

Terima kasih kepda yang terlibat hari ini kerana menceriakan hari2 saya...
Asa bahagia je...

HAri bertambah bahagia bila si "peah" dan pemiliknya, Cik Zaza & Co Pilot Kak Saida, sudi mengembara ke Pandan Indah untuk menghantar saya pulang. TERIMA KASIH KALIAN. jasa kalian insyaALLAH saya x kan lupa... moga ALLAH S.W.T membalas jasa baik kalian dan sentiasa rahmati kalian...

hari ni masuk hari ke dua aku hidup tanpa FACEBOOK.
mesti da yg nak kata, aku poyo bagai sbb p deactive. sma jer ngan x online. aku x kisah pun sbb bg aku
deactive ngan x online Fb adalah perkara yg berbeza OK!


(beginilah hati aku tatkala ni dengan FB)
[

tak tau bila hubungan ini akan pulih...
mungkinkah selamanya begini...

APA YANG PASTI UNTUK SAAT & DETIK INI,



KATAKAN TIDAK PADA FACEBOOK


sekian adanya....

SELAMAT MALAM

12.07 am sudah

No comments:

Post a Comment