24 May 2011

itulah

Assalamualaikum & selamat tengah pagi.

Kowang tengah wat per tu ? tak tidoQ lagi ka? hurmm apa2 aku doa korang2 tetap happy, bahgia & sentiasa dalam lindunganNYA, insyaALLAH

Since weekend lepas, mood aku entah kemana pergi, sedangkan aku dah penjarakan segala rasa agar aku dapat fokus ngan mid term... apa pun x boleh~
masa otw g McD ngan Azmeer & Zaza... mendengar cerita Azmeer, aku rasa aku masih bernasib baek, aku sangat besyukur tatkala itu. Dalam hidup ini, kalo kita rasa susah, sebenarnya ada lagi yang susah dari kita. maka muhasabah & bersyukurlah. Maka esoknya kami menjawab exam risiko & insurans dengan mengamalkan penuh konsep perkongsian. SHARING IS CARING. Jawapan aku jawapan ko, jawapan ko jawapan aku, jawapan kami, jawapan kami... agaggaga... HEAVEN!=)

tapi cam besa la, bila exam mula mengambil tempat di hati, aku akan abaikan sandiwara sang bantal yang bersarung pink. PINK?? abaikan dan si tilam yang empuknya hanya sedang2... aku perlu FOKUS. Aku memang sangat fokus dengan FB! agagaggag... exam kul 8.30 am sampai 10. pastu g PK ngan zaza teman azmeer, kul 11 masuk klss sampai kul 1.30 memang aku sangat berjaga la kan. dah klss kecik... merayau2 ja otak aku tyme tu. mungkin mooD x cukup tidOq buat aku x stabil sepanjang hari.

aku rasa aku kurang bercakap hari ni (isnin) x seperti selalu... mengapakah? aku takde la jenis yang cepat touching ngan benda2 or maslah kecik ni, tp hari ini cepat ja rasa cam x puas hati. Maybe sebab aku dah lama pendam sesuatu yang ..... di tambah ngan emosi tiduran yang tak cukup memang loading laju ja la rasa membuak2 x puas hati.... xperlah. AKU perlu TETAP DIAM.=) senyum x perlu kata apa2... biaq aku faham semua, n x payah balas untuk faham aku semula. boleh ke?? boleh la....harus percaya diri.

Aku pun xnak banyak cakap, kang banyak cakap, banyak benda x jalan, banyak yg makin sakit. aku sakit x pa...baek kan aku?? (tgn ke dada, mata pusing 360). Aku x nak sakitkan orang, kalo aku sakitkan orang, bleeding teruk kang orang tu. agagaggga.. hebat giler aku ni... wengg~ maka ku pujuk jiwa agar bersabar dengan spesis aku. itulah MAnUSia, walaupun merupakan CiptaNYA yang paling SEMPURNA, namun nobody is perfect,including me.

satu ja, jangan la cakap banyak sangat kalo x kenal aku yer... mohon sangat. w/pun sapa kalian di mata aku, korang tetap aku hormati, sementah,sejelantah mana pun kalian, pandangan aku x penah jatuh untuk tatap kalian. tapi tulah, batas kesabaran ada hadnya...
Sejak masuk UKM naluri aku 97% tetap mengenai manusia yang aku kenal... hahahah.. hebatkan boleh baca orang.... hahahhaha.... takut x??

aku sudah merapu rupanya....
cukuplah, sekurang2nya aku leh reduce apa yang aku rasa,
w/pun korang x fhm, x per aku x kisah.... sbb kowang pun x tau apa yang aku maksudkan sebenaqnya... maka abaikan...

apa yang penting, kowang hanya perlu bersyukur dengan apa yg korang ada. Jadilah "malaikat" untuk diri sendiri andai x mampu jadi untuk orang lain.

ohh!! merapu lagi....~sekian dulu. selamat malam.

No comments:

Post a Comment