05 May 2009

setiap DENYUTAN diiringi AIR MATA~

~MENjAdI akU~

5 mEi 2009...

jam 5.05 p.m...

aku bru blik daRi beli baterI keTa Timah.. aKu, tImah n haKimi ke HentiaN kajanG nek KEta GeNerasi ke2 (GEN2) KiMi ... CaRik baTeri..

dah BeLi tu... Ingat SettLe la PrOb.. Leh la teruskan PerJalaNan ari ini...

tP tAkdir MenenTukaN segaLanya...

PerJalanan terPaksa DiPostPonekan Wat sekeTika coz.. WaYAr sambung baTeri tu putuS... CobaAn..~

KamI terUs berSabar...

TuNggU maKenik..

SOlaT la DUlu.. Bg yG leH sOlat...~

Untuk aKu mS ini Di maNFaatkan~

cOZ aku SAkit!!!

sAkit Pa tah...~

tP yg aKu pastI..

seTiap DEnYUTaN meMbuatKan aKU mau MeniTISKan aIR mata~

SANGAt saKit!!

MIGRAIN kEW?? SeLaluNya kaLo aku miGrain Pun x SesakIt ni... akU kuat la nak meNAhan lg..

tP YG nI..

tah la....

yG pasti SANGaT sakit...

aKu cuBa x nak layan sakit ni~

tp X bOleh.. sbb deNYUtan tu SaNgat sakit...

aKu cuBa tuk mengOKkan diRi...

KuaT kan diRi... Tp aKU TetaP rasa KesaKItan tu...

Nak katA aku t cukuP tido x mUngkin..

terLebih tiDo lg la x mungKin....

SekaRang ni.. Dah BaPa titis air Mata jatuh.. coz DEnyuTanNya.. haNya ALLAH S.W.T. yg Tau APa aku rasa Sekarang...

akU rasa kalO aku kat Umah nI tah MeraUng daH~

kAt sini Aku pErlu n MestI jadi KuAt~

w/Pun SaKIt.. Rilex JER k..

w/pun OrNg daPat rS yg AkU ni Kurang sIhat.. tP jWpan akU KO JANGAN RISAU LA... aKu OK...bOLeh lg ni....haNya seNyuman aKu Lemparkan..

Tgk...

DeNyutan ni SaNgat SeTia kaT aku... aKu dOk menaIp ni pun Dia daTang TeMan..



aKU haraP aku Ok Tuk SumA ni~

aKu HaraP aKu LEh laGi Tgk SuMa ni~

aKu HaraP aKu TerUs dibERi pEluang utk.............~

No comments:

Post a Comment