01 August 2009

tgh MaKeOVer bilik~

jam di dinding menunjukan kul 1.40am
aku ngah makeOver bilik....
dah 89% siap...
jap g settle la tu....
aku break coz tgn aku x pasal2 luka.....
huhui...
aku g stapler tangan sendiri...
berbekas stapler guk la.... kluaq la setitik 2 darah.. ni duk berdenyut2 g...
huhui...
ni maknanya...
aku tgh+sedang memaksa diri untuk terus "bekerja"...
bila aku terus paksa diri wat kerja..
confirm ah..
akan bErlaku pErkara yg buruk kat aku...
huhuhui...
since balik dari ProGram keMbara RAbbanI siswa...
hOnesTly...
aku X kenal ertI reHat...
x bERkesempatan pun TUk istilah REHAT
ada ja bEnda yG aku waT n keNa Wat...
SaMpai RUmEt aku pUn dah TgUq..
"klo x mampu jgn wat,jgn paksa diri...:"
tP aku...
susah untuk katakan TIDAK untuk suma tu~
x per...
ada hikmah kot.....

untuk karang blog panjng ni pun take tyme yg bnyk....
tyme tulis blog ni la masa aki berehat... kurang tekanan yg aku rasa...tekanan kew??/
apa2 jew lh...
nak sambung kemas...~



No comments:

Post a Comment