18 August 2009

dah kul 5 ni.....

.::salam::.

huhui...
dah kul 5 pagi ni!!!
motif aku x ti
doq g....???
huhui
aku ada bnyak
keJa...
tp RETI+BLUR
seBut pasal FINANCE@PRINSIP PENGURUSAN KEWANGAN
aku dah jadi cam iLang arah...
huhui

tak tau nak mUla kat mn...
ASSIGNMENT? TUTORIAL? STUDY TUK QUIZ+MID TERM???
aku dibelenggu kebengOngan yaNG .. aku harap x panjang...
sO..
seMEntara menunGgu azan sUbuh..
aku berBLOGGINg jap...
x slh kan??


td aku g pesta KoNVo... tgk memBer kolej perform BORia... w/pun x daPat nO... tp dioRang teTap ManTAp...
cayalah KTHO!!

sambil2 tu tawaf 1 pesta nG
An si Lela... TeMAn dia g beli TudUNg... aku duk Luaq kedai ja.. pegang payung...huhui sadis tul hahhaahhah...
ni la nasib dak
ptptn...
dak JPA shopping mereka hanya mampu melihat jak~
::no koMEN::

agaK2 penat Jalan.. ka
mi Pun pulang....

skrung ni... si laila ngan rUmet aku, eka, ni sedang nyenyak tidoq n dibuai mimpi apatah la agaknya....
aku ja yg soRang2 x ti
doq g...
nak tidoQ guk!!!
huhui..

tP x leh...
SEraBUt....
seraBut ke????
apa2 jer lah kamu ni NUR HANA....

NYAmuk ni pun 1... aku x ajak pun dia teman aku... tp duk menyibuk kat kaki aku... ni bikin aku "manas" ni..... dah sembuq+elektrik pun pasang... degil tul nyamuk KTHO ni......
aku tau la darah aku ni manis....
hahahaahha

nak sambung study balik.....

wasalam....



No comments:

Post a Comment