19 April 2009

KHILAF BILA AKU BERSUARA~

Lebih bek diam
.dari selalu disalah erti..
jgn ckap apa2..
tapi aku perlu juga jd diri aku
bila x puas hati..
aku luah kan la segala isi hati
tp
ni yg aku dapat...
suruh aku sudah.. sudah.. n sudah...
apa yg sudahnya??
apa yg aku wat....
hmmm...
ni la yg aku x fhm...
hidup x penah dihakimi dgn bek..
ada ja...
xper lah korang...
wat la apa korang suka
yg korang rasa betul
coz KORANG MEMANG SELALU BETuL..
aku jer..
yg selalu bg masalah dan timbulkan masalah.... dan cipta masalah
lantak lah....
hidup masing2 kn?
kalo dah x boleh tima apa org ckp...
boleh la mohon kan ALLAH.. supaya pekak kan telinga korung...
sorry 2 say...
im dissapointed with urself n myself....
after this... dont hope that i will say anything....NO...! NEVER!
SEBAB KORANG MEMANG TERBAIK...
TP
honestly... aku memang dah x harapkan apa2...(KORANG PUN X SURUH AKU BERHARAPKAN?)
harapan terhenti.....!!
dan..
aku tau yg korung memang x Penah berharap apa2 dari akukan..?
I'M REALIZE THAT

CUKUPLAH~





P/s;
tinggalkan komen
setelah membaca entry yg telah dipost

TQ

No comments:

Post a Comment