02 November 2011

sedetik rasa

:: maaf::

mukadimmah kali ni agak "Kasar" xder pun ucapan salam kat kowang. Aku dah tumbuh "tanduk" kat kepala. Semua gelung2 terapung kat atas kepala aku tepis.. aku harap hari ni jer aku ber"tanduk" esok dan seterusnya dah ilang....huhui~

FYI, aku kuaq opis tadi 6.05 pm. aku telah lewat 35 minit dari waktu asal. Kenapa aku lewat. Sebab aku ada keja n kena buat keja tu jugak.!

Turun2 ja LRT, menuju ke kawasan tempat kediaman aku aku menuju ke kedai bawah umah. Apa aku carik, Aku cari Air Dutch Lady Chocolate. xder yang kecik yang besar aku beli. melayang RM 5.50. Balik umah umah aku masak magie CINTAN goreng 2 bungkus OK! then aku rebus bebola daging 5 biji. TAMAK x aKu! hasutan Syaitan berjaya menguasi diri aku. DAmN ko SETAn!!! n now makanan tu terbengkalai di meja dengan bebolanya lagi 4 biji, megi masih membukit.!!

aku tak tau napa hari ni jd camni... lepas beli air td aku amek straw n on da spot aku terus buka air n minum.. sungguh kurang sopan. (X_x). dah la kotak air tu besaQ. untung xder orang nampak perangai buruk aku, kecuali DIA. (maafkan saya)
Nak tahu kenapa aku jD cm ni ikutilah kisah berikutnya dibawah. kalau x faham, sila tnya. Jgn wat spekulasi x berfakta. nak nak buat simpulan kasih sangat. jUst read, and then ignore it.


***************************

Aku actually sedang MIGRAIN. hope esok ok . sebb aku KERJA esok (sangat suka kerja). Tapi kalo aku x buat luahan kat sini kat mana lagi. lagi MIGRAIN kepala ni.
Aku x akan berusaha menjadi jujur kat sini because aku memang dah jujur.
Sapa yang baca & tahu situasi ni nak cakap aku ni TIPU ke apa ka ... cakap la.... Sbb aku x hidup kerana di puji n aku x mati kerana di keji. Aku admit aku ni bukan la manusia yang sempurna Walaupun dah tercatat MANUSIA ADALAH SEBAIK2 KEJADIAN. Aku memang banyak kelemahan. SErabut dengan masalah itu n ini. Pening ngan itu n ini. Anyyoing ngan itu n ini. Boleh plak hamba Allah sowang ni mengerohkan lagi suasa hidup aku. Aku tau dia tak sengaja n aku plak mengada2 pergi tangkap touching bagai. Come on la HANA! Awak tu sedang menuntut ilmu, dalam masa yang sama mencari pengalaman baru. OK fine! aku sedaq semua tu. BUt jgn sebab aku budak baru terjun ke dunia baru, anda2 semua boleh men semberono jer wat kat aku. Ingat aku ni dicipta tanpa hati n perasaan ka?
Aku tau la nobody is perfect. Aku boleh terima salah aku. Kalu nak bagi tau yang aku BERSALAH sekali pun tak payah la wat pengemuman untuk semua. Aku x perlukan press confren. Lagi pun kesalahan yang aku buat bukan jatuh hukuman mandatori. Kalau kena hukum gantung lain la. Aku pun bukan public figure yang perlukan kontrovesi untuk MENAIKAN reputasi aku.

Mula2 tu ingat nak take it as lesson la... tapi bila someone asked me: ko ok ke? aku rasa ni bukan 1 teguran biasa. ini LUAR biasa. Nak kata salah aku sbb cepat touching xleh gak kan. Aku try pujuk ati, hamba Allah tu maybe stess dia pun manusia biasa. Tapi aku pun manusia biasa. Sedaq or tak dia dah make me embarrass. HAbis hilang 87% rasa kemanusia aku. Cam aku cakap dulu, aku x akan dendam with anyone. Cuma rasa terhiris tu akan ada selamanya. Aku pun dah maafkan. Tapi kesan di hati biar aku dengan ILAHI. Sesungguhnya DIA MAHA MENGETAHUI.


AKU ada lebih kurang 39 Days to Go.

HOLD ON Hana.
JUST FACE THE REALITY.

TQ 4 every single thing.

No comments:

Post a Comment