23 November 2011

MIMPI REALITI

:: Assalamualaikum::

hari ni. aku demam seram sejuk nak demam sebab gusi membangkak. Sakit. Tekak nak telan makanan pun sakit. Bukak mulut cam derita semacam. sampai aku mintak member aku tolong hantaq balik. asa cam x terdaya nak balik nek train. 2 train tak +- 16 stesyen jugak la. TQ babe.
N pagi tadi aku masuk keja lambat 2 jam. Aku mintak time off sebab kesakitan yang di alami.

****************************
Sebelum aku sedaq dari tidoq pagi tadi, aku mimpi g sarawak. Ni kali ke 2 x silap aku mimpi yg aku g sarawak. Yang terbabit dalam mimpi ni ialah Ibu angkat aku yg kat Sri Aman, abg angkat n ayah angkat ( abg n ayah ni memang x penah jumpa mereka di dunia nyata) n abah kandung aku n beberapa kawan skolah menengah aku. Dalam mimpi tu mimpi jugak seorang insan yang aku selalu tunggu dia.. tunggu untuk apa biarlah rahsia. ala.. kowng pun leh teka apa. Dalam mimpi ni aku tanya kat diri aku napa la insan ni x penah cakap dia suka kat aku. rupanya2 dia dah jadi tunang aku, kami telah ditunangkan .(atau bakal ditunagkan.ni dalam realiti [perasan]) Tapi bila? agagagga... n aku pun kata kat diri sendiri patut la... dia dah jadi tunang aku. Lagi pun dia kan memang kategori alim jugak la.... tapi apa yg sedihnya... itu semua hanyalah mimpi. MAMPUKAH MIMPI JADI REALITI? macam tahuk filem plak, agaggagga....

Cukuplah sekadar itu.

Walau apa yang kita lakukan jangan pernah membelakang & menduakanNYA.
Sesungguhnya ALLAH MAHA MENGETAHUI.

=)

No comments:

Post a Comment