31 July 2011

Menangis lagi


:Assalamualaikum:

Actually x der benda sangat pun nak post, cuma tatkala terdengar lagu Fina Af, yang bertajuk Menangis Lagi... aku cam terkesan sikit. Bait-bait lagu tu meningatkan aku pada seseorang... hurmmm....~ so aku sudah tukaq sikit lirik lagu tu menjadi bait cerita aku.. agagagagaga~

Aku terluka
Ku sangka tak mungkin terjadi sekali lagi
Dulu kau kata
Tak mungkin aku kan terabai
Diriku akan kau bimbing

Pernah ku sangka
Inilah persahabatan yang terindah dalam sejarah
Apakan daya aku yang menanti pelangi
Mengharap sahabat yang pasti

Dan aku menangis lagi
Kecewa untuk sekian kalinya
Dan kisah persahabatan luar biasa
Habis kau ragut semua
"Kejam" dirimu

Aku kecewa pedih
Tak mungkin dapat kau faham sakitnya
Kata-katamulah punca segala
Pesahabatan rkita kau persenda
Pergi kau pergi
Tinggalkan aku menangis lagi

Apakan daya
Aku si bodoh yang percaya kata-katamu
Puas didepan mata
Mungkin engkau lupa kata tak terkota
Bagimu hatiku tiada makna

Aku menangis lagi
Kecewa untuk sekian kalinya
Dan kisah persahabatan luar biasa
Habis kau ragut semua
Apalagi perlu ku rasa
Aku terlupa

Aku kecewa abadinya
Tak mungkin dapat kau faham sakitnya
Kata-katamulah punca segala
Persahabatan kita kau persendakan
Pergi kau pergi
Tinggalkan aku
Biar aku sendiri

Luka aku terus meratapi
Luka-luka kecewa
Dan aku tahu ku tahu
Dalam hatiku takkan bisa merubah segala-gala

Aku menangis
Aku kecewa lagi untuk sekian kalinya
Dan persahabatan luar biasa
Habis kau ragut semua
Apalagi perlu ku rasa

Aku terluka, aku kecewa
Tak mungkin kau kan faham sakitnya
Kerna kau lah punca segala
Persahabatan suci kau persia
Apalagi tinggalkan aku
Biar aku menangis lagi



p/s:: Bagi aku satu perhubungan yang terjalin atas dasar persahabatan x akan terputus melainkan bercerainya jasad dari badan. Seburuk, seteruk mana seorang sahabat kepada aku di mata insan lain, dia tetap tetap teman aku, teman selamanya. Sekali dia menjadi kawan aku, selamanya tetap kawan aku. Walaupun satu saat nanti sahabat itu bakal membenci, mencemuh aku. Aku sangat sayang & pentingkan ukhwah antara sahabat. Tak kisah la siapa sahabat aku tu, laki, or perempuan bagi aku kalian adalah anugerah & rahmat YANG ESA untuk aku.
Aku x nak, tak merelakan andai persahabatan aku DIPERKOTAK KATIKKAN, DIPOLITIK!! enough !! politic is politic.
tapi andai sebaliknya yang kalian utamakan, up to you..
if kerana politik, persahabatan ini dipersenda,.. sungguh aku x RELA.
aku hanya rela & redha untuk kalian melupakan, membuang aku jauh dari hidup kalian...
untuk aku melakukan perkara tersebut adalah MUSTAHIL...

Moga Ramadhan yang datang bakal mengembalikan kemanisan ukhwah itu kepada aku semula. Sesungguhnya, bulan Ramadhan, bulan penuh rahmat & keberkatan YANG ESA.

.harap mengerti.


No comments:

Post a Comment