03 July 2011

KisaH kita

Assalamualaikum & selamat petang..

korang ngah wat pa weh?? aku sedang melalui masa2 untuk ke hari esok. ESOK? ada apa dengan ESOK? waaaaaaaaaaaa! esok saja keja tOk hari yg ke 2.. cUak seh.. sbb x bapa nak selesa lagi.. hahhaha...~mati la aku... hope hari ESOk adalah lebih baik dari hari semalam.

selalunya bila aku tak menghadap blog ni, mesti idea aku mencurah-curah ke ladang gandum. tapi bila aku dah menghadap semua idea kelaut MATI... apa pun x boleh...

Sebelum otak berkarat, sebelum cerita menjadi basi... bek aku karang secara perlahan-lahan. orang kata sikit2 lama jd bukit. x pun biar lambat asalkan selamat.....agagaagag

kisah aku kali ni berkisarkan "KISAH UKM, KISAH KAMI" ...=)
aku tgk suma dah post good bye, TQ dan segala bagai ucapan kat wall Fb sidang redaksi 34. aku jer yang belum.. sound like KEjam kan.. tp aku x berkesempatan nak menulis warkah untuk kalian. WARKAH?? yer warkah! maksudnya coretan yang panjang dari selalunya...=P

Pertamanya, aku ingin menadah tangan kehadrat ILAHI, atas keizinanNYA aku masih bersama redaksi majalah aspirasi untuk kali 2nya. dan dengan izinNYA juga kita hampir menuju kepada 100% penghasilan majalah. Alhamdulillah.

Apa aku nak cakap ek sebenaqnya??

kelu ke malu? or buntu? hurmm..

selalunya lepas abes program, mesti wat luahan perasaan kan... so izinkanlah aku meluahkan segalanya.... andai terguris rasa kelak.. maaf jua yang aku pinta..

Sesungguhnya saya yang bernama SITI NUR HANA YAHAYA atau lebih senang dengan panggilan hana, or kekadang dipanggil jua hana tajima, tapi aku pun tak tau di mana tajimanya.. konsepnya LAYAN jer... oh! terbabas lagi. Saya nak mengucapkan jutaan kuasa 77 terima kasih kepada saudara Mohd Syafiq Bin Jaffarullah. Siapa dia ni ? hahahhah

Kehadapan MR.J.Syafiq jutaan terima kasih atas jasa anda selama 2 tahun menjadi ketua editor yang terbaik tOk sidang redaksi majalah aspirasi PMUKM. Banyak berubah yang telah dibawa. SYABAS! Sesungguhnya, saya hanyalah insan biasa, punya banyak kekurangan... sudikanlah diri saudara memaafkan saya atas kekurangan & kesilapan saya semasa melaksanakan tugas. banyak perkara saya terbaikan. Mohon maaf jua atas kurangnya perhatian terhadap redaksi yang lepas. Diri ini sangat tidak berupaya ketika itu. Tabek springg terus di angkat kepada saudara & team redaksi yang lepas atas komitment yang 110% telah diberikan. Moga kesilapan lalu dapat ditebus dengan penglibatan saya yang lebih serius kali ini. Tujuan saya hanya satu, segala budi yang telah saya terima, akan saya balas semula. Budi dan jasa saudara sungguh saya tak lupa. Sekali lagi terima kasih & I'm sorry (versi AMER).

Seterusnya.... untuk team WARTAWAN, teristimewa buat FK= Fathin Khamamah & SS= Shida Shariman, dan AR= Alya Roslan TERIMA KASIH KERANA MASIH SETIA BERSAMA. Bukan SAguhati yang diharapkan kan? hahahhah... tapi passion korang memang di sini.. buat MAMARAZZI yang baru w/pun cam lambat saya still nak say SELAMAT DATANG MENJADI KELUARGA REDAKSI. Fida, TQ sbb bg FK kat ak w/pun ang tak join tahun lepas. Nieza, w/pun ang tolak pelawaan aku masa thn lepas aku tetap bangga n senyum lebaq bila ang turut join redaksi kali ini.. ehem..=) seterusnya Rabi,Hana J, Wawa, Lala, Ejok, terima kasih atas semuanya.. gelak tawa, usik manja aku kat korang jgn ada yang simpan dalam hati k... Wawa, awak adalah budak kecik yang "diam-diam ubi berisi"...=P. Permata pintar sangat. Untuk rumet saya Amyna Hasan... lawak la you. Dah la x sempat jumpa tyme pulang ritu. Apa nak jadi la ngan kita ni kan? anyway Tq la sudi jadi rumet i.. dengaq cerita karut marut i, lantik i jadi pakar motivasi u ngan natrah dan lain2.. moga kita punya projek tu akan terus berjalan yer... sowi la kalo i banyak trouble mable u..=P .. n untuk lida...terima kasih atas keterjebakkan anda dalam dunia penulisan ini. & menjadi Family redaksi. Aini Gojes.. u akan tetap gojez w/pun tenggelam . SOwi atas "kehanjingan" yang selalu i buat kat u.. untuk pengetahuan u i memang suka carik gadoh.. kalo boleh 24-7 nak gadoh. orang kata kalo selalu gadoh hubungan akan jd lebih erat...n i percaya=) tQ 4 eveliting...

uNtuk pasukan gRAfiK FAHMI& SYAHMI@CAMI terima kasih atas kebersamaan ini. Maaf sekiranya ada keterOveran berkata2, berjenaka dengan anda. Begitu jua buat Abe@ lelaki bukit= HILLMAN, MIMIE, FATIN N.. kuda kulari gagah berani..agagagga... kowang memang superb la mendesign bagai. i LIKE. nanti boleh la korang tunjuk ajakkan insan yang lemah ini. patutnya saya menjadi sebahagian dari korang.. adik beradik grafik.... sbb passion saya di situ... hahahah...

untuk team yang seterunya yang diketui PIKA tOn dan kuncu-kuncnya... iaitu CEROL dan YUFI ke CUFI...? hahahh... terima kasih!! kowang memang awesome bak kata CEROL. sowi di atas segala keterlanjuran berkata2.. sekiranya daku telah mengkoyak rabakkan hati korang, boleh hantaq ke ampang. meh nak jait semula..=P. CEROL kalo aku nek van lagi satu saat nanti mesti aku x leh lupa detik ko langgaq divider =P. biaq jd rahsia kita n all the freshiee, hahahahh. seriously iM sowi..=(

untuk yang terlebih PRO. hahahh... kalian adalah Skuad baru dalam redaksi kali ini. komen anda? huhui. TErima kasih atas keringat anda menghantar surat dan segala jenis kertas. Bertemu semua orang bagi memudahkan kerja redaksi kali ini. Tanpa anda, mungkin redaksi kali ini akan terputus hubungan. Andalah penyambungnya... sekalung penghargaan dan ucapan tahniah kepaa omaQ (as leader) JEnal, Adyla n Aby yang x makan pizza..=P


itu sahaja dari ku untuk mu. moga ukhwah kita terjalin semalanya... eh wait the minute.. x best lagi la surat ni


Khas buat AIDA, DIDI, HATEEM.... tq ATAS PERHatian kowang. Sokongan Padu. Untuk Piza PAH..=) Sowi salah silap. Moga PMUKM terus maju. moga kebajikan & hal ehwal mahasiswa terus menjadi tunjang kepada perjuangan PMUKM...=)

tak lupa buat AZAN (sebayakan?) terima kasih atas penyampaian usrah tiap2 malam jumaat...=) bukan setakat kenyang ngan piza pah.. malah kami kenyang jugak dengan pengisian rohani..=) "anda menjadi sebahagian dari saya, saya menjadi sebahagian dari anda"

Maka, dengan itu, berakhirlah sudah majlis kita pada malam ini. Sesungguhnya yang baik itu datang darinNYA, yang buruk itu marilah kita baiki bersama. Moga pengalaman yang kita hadapi bersama ini mampu dijadikan tauladan dalam kehidupan seharian kita. Berfikir sebelum bertindak. Hidup ini satu perkongsian, janganlah kita menepis segala pandangan orang sekeliling kita begitu sahaja. Sedarlah ilmu kita hanya sebesar kuman. hari-hari yang kita hadapi merupakan proses belajar yang tidak akan berakhir sehinggalah terpisah nyawa dari jasad. Ilmu yang terbaik adalah dari pengalaman. Moga Ukhwah kita kekal selamanya... SEKALI KITA BERKAWAN SELAMANYA TETAP KAWAN...=)

Gelak tawa, usik mengusik, pandang2, jeling2 korang terus melekat dalam hati aku sampai bila2.... and one more thing.. terima kasih Jenal, Fahmi, OmaQ, Syahmi n also Maber kerana sudi berdeclair ngan aku..=)

2 comments:

  1. syg u...<3 for eva..

    mntk maaf kalau ade salah silap juge...even i x pggl u KAKAK u tetap kakak i ok!! hormat i kt u n the geng yg tua dr i still 100%...

    love uolz...pengalaman terindah paling gempak!! (^_^)

    ReplyDelete
  2. agaggaga... i pun x perasan u panggil i apa..=P
    take care

    ReplyDelete