26 April 2011

Menjalani Therapy stress

assalamualaikum & bertemu lagi!!

hahahhahaah... aku stress!! balik exam membuta sampai la bangun semula. pastu makan! pastu g merempIT ke Warta... dengan kelajuan yang x maksimum aku pun menunggang motosikal Lukman Ismail untuk membeli bahan2 masakan MEE TUMIS >>rumet aku nya resepi....

maka aku yang dah lama x bershopping makanan therapy aku...::mengambil kesempatan yang ada aku pun beli la mereka ini....::


aku beli air kotak dutch lady, cadbury roast almond,clound 9 punya gula2, biskut kering,nips, cummi n jeruk pelam
semuanya berkos :: RM15.45


rumet aku cakap:: "motif beli kids punya"~agagagag~

pastu on the way pulang, singgah pasar malam, sebab mek klate ni nak makan jagung...
tapi takdir menentukan segalanya jangung takde.. ahhahaha
dan aku beli tau fu fa RM 1 jer....~

balik kami bermasakan plak::

gabungan pelbagai jenis isi hidupan laut
saat mendidih
rupe mee selepas di rendam ngan air panas dari jarak dekat

and nOW nak bersiap nak g makan

aku+rumetmereng(ieka)+floormate yang kian menggila (temah+syud+aila) + weird guy (ijan) hahahah

bubbye kowaang!

i luv you!

P/s:: i maybe kuaq lagi malam ni.....~shhhhhh

No comments:

Post a Comment