23 April 2011

1 per 4 cuma... ~

assalamualaikum..
malas nak post sebenaqnya..
tapi mood study xder lagi, dah la paper isnin ni... satu habuk pun x pegang lagi.!! seyes x tipu! just pegang company law tu pun pagi semalam b4 aku xcident!

so..yang aku cuba post ni sebenaqnya lalu.. lebih kurang la menggambarkan 1/4 apa yg aku rasa
aku suka lagu ni sebab lirik dia penuh maksud. Maksud yg cam na tu, biaqla rahsia, tapi kalo tgk pada tajuk memang cam x bapa sesuai ngan aku.. HAKIKAT CINTA by DAYANG NURFAIZAH
tiap2 hari dengar sebab aku jarang berenggang ngan muzik x kisah la muzik jenis pa pun, dok melekat ja headset ni 24-7. tak caya tanya rumet saya...~

ni lagunya: part korus sampai abis....

Pedihnya semalam masih ku terasa
Luka yang berdarah mengalir kesakitan
Hati yang kecewa menangis sedih
Di hiris pilu
Jiwa meronta hiba
Tak bisa putuskan kemahuan hati
Yang menyeksakan diri
Namun kekuatan yang masih tersimpan
Terlepaslah laraku dari derita

Usah disebut kisah yang lalu
Tertutup sudah pintu hatiku
Cukuplah bagi ku Tuhan Maha Esa
Hanyalah Dia penawarku

dan sebab DIA la aku jadi kuat tuk berdepan mereka2 yang hadirnya memberi kesan teramat dalam hidup aku. kadang - kadang aku x faham, aku x nak pun semua yang patut aku rasa sekarung, tapi rasa tu datang jugak, & aku blur to face it. sbb tu AKU TETAP DIAM. sebab tu aku berpegang SILENT IS BETTER. biar masa menentu segalanya. kerna aku YAKIN atas apa yang telah diaturkan olehNYA. cuma naluri ni selalu bentak, sebab semuanya datang dalam 1 masa... maka biarlah ianya berlalu dengan mengharapkan PEACEMAKER datang membantu aku yang turun menjadi PEACEMAKER kepada mereka yg lain.

p/s:: sekadar pesanan, kepada stalker2 yang kasihi, bersaralah dari dunia menstalker orang andai diri x cukup kuat untuk menerima hasil stalkerlan anda...=)
aku berdoa jua agar abah aku cepat sembuh & sihat seperti selalu.. dia xcident semalam.
adik sayang abah n mak so much million,billion, trillion.... seinfiniti!

No comments:

Post a Comment