26 April 2011

Hari Ini

Assalamualaikum semua...

Today merupakan hari ini, yang merupakan hari yang bukan hari semalam, yang membawa kepada hari esok. itulah hari ini. melalui hari ini kadang-kadang payah & lelah yang kita temui. untuk mencapai rasa indahnya hari ini kita perlu bersyukur dengan hari semalam & berharap untuk hari esok.....

hari ini tanggal 26 April 2011, sehari selepas abang aku menyambut kelahirannya pada 25 April... kini usianya 32 tahun.. 10 tahun beza dari aku... tua dah angah!! agagaga

sebelum hari ni dan hari semalam, aku terlalu cintakan company law . walaupun aku x bapa nak skor tuk mid term, namun aku enjoy sangat belajar company law, TQ yang x terhingga tuk Hajah Farida kerana anda telah membuat saya jatuh cinta dengan LAW tuk kali ke 2.. insyaALLAH selamanya..~

tadi aku men tawakal ja.. aku harap aku tenang jawab soalan cuba ingat kes, sek sebaik mungkin.
markah final 60%. huhui~ tapi tadi aku cam blur kat satu part tu,... rupanya aku x study bahagian tu sebab aku terlupa!! ni semua penangan subjek AIS yang aku amek hari semalam. N malamnya aku syahid sampai kul 12. aku x wat revision law lagi... dah berminggu aku tinggalkan law... & tadi aku agak terkeciwa.. namun aku tetap yakin atas usaha aku selama ni. aku terima segalanya..

lepas ni aku da 1 lagi paper 2 hari selepas hari ni.. aku harap aku sempat study! tapi bukan hari ini,ESOK baru study... hari ni aku asa mOOd kelaut china selatan giler.. sbb ?? sbb akulah sang STALKER yang asyik terkeciwa dengan hasil stalkerlan aku.. n mengenangkan exam td...
tapi orang cakap pekara lepas usah dikenang.....

that's all from me tQ... next post lak....

No comments:

Post a Comment