24 April 2011

Marilah

Assalamualaikum & Selamat berhujung minggu...

Jam Mr Karl aku ni dah menunjukan 8.51 am...
Pagi ni alhamdulillah, aku lebih ok dari semalam. kalo semalam tyme2 cam ni walaupun dah bangun tapi aku masih ngantuk. hari x. moga aku terus di kurniakan kekuatan sebab aku exam esok! satu benda aku x prepare g... huhui.. sempat lagi berBlogging ni.. agagagag.. jap jer ni.

tadi bukak fb, ternampak benda yang bakal aku share ni.. sapa suka boleh copy or jadikan pedoman tuk menginsafi diri, andai x suka, ikut ang la... i dont mind. tapi x salahkan...~

So, bacalah sesama...~

Kita derhaka pada dia..

Kita abaikan dia..

kita tipu dia..

kita tak jaga hati dia..

kita cintai orang lain lebih daripada dia...

kita serahkan segalanya pada orang lain..

tapi...

bila kita menyesal..

bila kita sedar kita perlukan cinta dia..

kita perlukan dia..

kita kembali pada dia...

dia terima...

dia terima kita tanpa mengungkit kesalahan kita yang lama...

dengan tangan terbuka dia terima kita...

setelah bermacam pkhianatan kita lakukan pada dia..

dia tetap terima kita...(baiknya...ada ke macam ni??)

MUNGKIN INI LAH YANG DIKATAKAN CINTA SEJATI..

kalau lah kita jumpa kan...kan..kan..

sebenarnya

kita dah pon jumpa,cuma kita tak sedar..

bukan ke Allah S.W.T sentiasa akan menerima taubat kita..

sentiasa terima kita..

bukan ke itu cinta yang patut kita kejar,kita cari...

selagi ada kesempatan MARILAH kita kejar cinta ni...


Dan aku akan terus kejar Cinta Sejati ni, & aku bersyukur sebab hati aku x pernah terjebak untuk Cinta yg itu. Moga terus dipelihara sehingga yang betul2 halal ku temui.


kang kalo aku cakap lebih2 pasal cinta zaman sekarang ni kat sini ada yang terasa lak... takpelah. aku simpan jer! walaupun aku tau ni blog aku n aku boleh cakap apa aku suka tapi untuk menyakitkan hati orang dengan sengajanya itu bukan aku.


Tak kisah la nak kata aku apa pun. Tak kisah la dah bapa kali kamu2 semua bercinta (faham kot cinta ngan sapa). Cuma ,apakata kita insafi diri, kembali merapatkan diri dengan Ilahi...~InsyAllah~


No comments:

Post a Comment