16 March 2011

KERINDUAN ITU~



Assalamualaikum semua & salam rasa penuh kerinduan

DI Penghujung sem sepatutnya aku berjaga untuk study bukan untuk suatu yang aku x pasti. tapi tulah, bnyak sangat masalah hati yang belum diselesaikan..& entah bila semua ini akan berakhir.Aku berdoa padaNYA agar segala urusanku dipermudahkan.

Alhamdulillah, selesai sudah 2 majlis yang aku tunggu dalam sem ni iaitu, MALAM ANUGERAH PELAJAR (MAP) ktho punya dinner & Majlis Watikah Perlantikan MPP baru sesi 2010/2011. Tahniah & syabas kepada yang menang, yang menjadi suara pelajar di UKM ni. Walau siapa pun ada, buatlah sebaik mungkin, kerana amanah telah diberi, ikrar telah dilafazkan.

Hurmm... tadi aku masih dalam dilemma antara majis watikah @ MAP. dua2 aku x nak lepaskan. Tapi tulah aku aku lepaskan majlis watiakh , lepas ni xder dah. MAP aku masih ada setahun lagi, lambat sikit pun orait jer. Memandangkan aku, Rasydan & Firdaus telah dilabelkan sebagai individu yang telah mengkianati barisan PMUKM Lepas, tiada 1 masej atau pemberitahuan yang kami terima untuk jemputan ke majlis watikah. tak tau la salah siapa dalam hal ini. Bagi aku keangkuahan mereka cukup menguris hati.. aku tahu kebanyakkan mereka terus menyalahkan kami & kecewa dengan sikap kami masa pilihan raya kampus yang lepas yang mana aku sendiri telah bertanding atas tiket bebas. Pada awalnya semua dalam kalangan mereka x boleh terima langsung, namun dari hari ke hari ada yg mula menerima w/pun bukan sepenuhnya. Tapi aku cuma persoalkan di mana mereka meletakkan kami bertiga setelah hampir setahun kami bersama mereka. Aku secara jujurnya x terniat langsung nak sakitkan hati mereka. Cuma aku perlukan ruang kerna aku punya cara aku. & mereka seperti x kenal langsung siapa akau sebelum ni.! tapi itulah hakikat hidup seorang yang dikecam sebagai pembelot. Kalo kalian terbaca apa yg tertulis di sini. Saya harap kalian mengerti akan diriku ini. Sejak aku bertanding atas tiket bebas, tiada langsung masej yang aku terima dari mereka2 yang sangat aku hormati sebagai abg dan rakan walaupun msej itu sepatutnya aku berhak dapat. Besar sangatkah dosa aku pada kalian. sampaikan susah nak tgk muka aku. sampai palingkan muka tatkala nampak aku dijalanan. Hinakah aku!! Kalian buang aku terlalu jauh dalam hidup korang. bertegur sapa pun hanya bila anda individu lain masa kita terserempak.Keikhlasan tu dah terlalu jauh pergi. mungkin korang akan cakap cam ni kan bila terbaca semua ni... "ha tu la .. sapa soh belot!" tapi ini semua andaian aku semata. aku tau korang tak terniat tuk semua ni, mungkin korang pun terhimpit dengan pelbagai persoalan sampai korang bertindak sedemikian... tapi pintaku fikirlah korang dengan sebaik mungkin sebelum tuduhan yang hanya mendatang perkara sia2..

kepada kamu, kamu & kamu especially. kalo membenci saya terus menerus akan menbuat kamu tenang.. teruskanlah. Saya tak akan halang, kerna saya manusia biasa, serba kekurangan. Kalo kalian mengharapkan sapa tanpa sebarang kekurangan, kalian boleh cari insan lain, sebgai teman. Maafkan saya kerana telah sia2kan masa kalian mengenali saya. Dan saya sekali pun x akan berganjak, membuang kalian dari kotak ingatan dan lubuk hati ini. Saya bangga dapat kenal kalian semua. untuk melupakan kalian adalah tidak,, untuk melupakan saya terserah kalian. BERSAMA KITA BERSATU BULATKAN NIAT YANG SATU....~


aku terbaca satu masej yang lebih kurang maksudnya cam ni "kepada MPP yang masih tetap dihati"
nampak sangatkan mana letaknya aku, sbb aku xdapat pun msj tu... (T_T)

Melihat sebahagian dari kita yang td, saya terlalu rindukan kita suatu masa dulu. saya berdoa agar kita punya saat seperti dulu lagi....

dulu kita penah jalan2 g dontown sama2, g makan sama2, w/pun saya sorang je pompuan, kamu semua jaga saya sebaik mungkin. Hantar saya balik tak kala kita bekerja sampai pagi. TERIMA KASIH ATAS SEMUA TU.~

saya sedang merindui semua tu...(T_T)

No comments:

Post a Comment