25 March 2011

haDoii!!


Assalamualaikum
Moga semuanya dalam keadaan yang baik..=)

belakangan ni post2 aku akan berbaur emosi yang tak keruan semata-mata. kepada mereka yang kurang menggemari atau dalam erti kata lain yang x sudi nak membaca kalo baca pun hanya akan menambah kekusutan korang yg makin kusut, anda boleh tinggalkan page ini dengan segera. terima kasih atas termenyinggah itu....=))

Sepanjang minggu ni, koleksi assignmentku makin bertambah cam cendawan tumbuh lepas kena siram air hujan... aku hanya terima n susun dengan rapi dalam kotak kepala otak aku ni... aggaagga~ hujung minggu aku kali ini akan disesakkan dengan final projek dari gabungan 4 subjek. semuanya perlukan slide, perlukan report... di tambah lak dengan tutorial &quiz tOk& satu interview... SEMUANYA MINGGU DEPAN apakah...?

Semalam aku tau, hari ni aku kena submit tutorial+esei seminar (mana nak cekau jawapan pun aku tak tau) tp apa yang aku buat::
1. pagi cam besa la p klass
2. presentation Law
3. update blog sambil mencari jawapan tp gagal ditemui
4. basuh baju
5. baca soalan tutorial tuk kali yang keberapa tah
6. cari jawapan kat ternet. YES!! jumpa!
7. Google translate & citcat.com tuk terjemah jawapan tu ke bahasa melayu... agagagag
5. p AGM FEP
6. sambung translate
7. jawab 1 soalan sampai kul 1.
8. tido...
9.3.30 am bangun balik...
10.baca soalan & fb ja>>>>>> kul 5 baru wat jawab soalan
11. sambung tido>>>>>> x siap jugak lagi!!
>
>
>
>
> Bangun tido ... wat pa tah... masej orang sana sini, pasal interview, discussion,
> p makan & sambung buat.... sampai kul 2... x siap guk.....~
> p discussion kat ptsl...
> msj kawan mintak jawapan! sbb aku dah x leh pikir jwpan... agagggaga
> jumpa kat fak... salin 2 soalan ja pun! yg lain aku dah berusaha wat sendiri..=P
> dah siap! stapler plak x bwk, klip kertas pun tak dak apakah? xkan nak antaq secara berantakan cam tu... nasib2...
> aku men terjah ja. nekad kang jumpa sapa2 yg aku leh dapatkan stapler rezeki aku la... aagaga~
> hampas x jumpa.. tah cam na leh dapat idea masa tunggu lif.. nampak lebihan2 staples2 (obat stapler) yg terbenam kat notis board. aku amek 1.
> masuk lif aku usaha tebukkan staples tu kat assignment aku, berjaya!!
> selalunya masuk lif kejap jer sampai tingkat 5. ni pa hal plak dah lama aku masuk pintu lif x terbukak2!!
> hah! aku x tekan button 5 pun... huhui (T_T) sabor jerlah....selamat aku sowang...agagaga~
> sampai jugak aku kat aras 5 n berjaya disumbitkan b4 5pm.... tp selit bawah pintu....
agagagaga~akhirnya...=)


sambil2 discussion aku masej abg aku.. ingat nak g umah dia, aku masej aku dah bosan dok sini. maybe aku kena ubah angin jap. huhui.... SADES! dia balik JOhoR.. maka aku akan terperangkap kat sini sampai la minggu depan!! x mau la!! lepaskan la aku dari perangkap ni,...
wawaaaaaaaaaa~~~

tgh2 dok update ni mak call. then putus! apakah semua ni.... x sempat nak ngadu-ngada... hahahah.... ~jap lagi la call balik~

kepada kalian2 yang aku telah bebankan+susahkan korang aku mohon maaf. x sengaja. TQ jugak atas kebesaran & kemulian hati kalian memahami situasi ni.. =))

jumpa lagi...

sekian dulu...




wasalam...~

No comments:

Post a Comment