15 April 2009

x biSA mElupakan wLau seDetik~



~HANA@aku~



~SYAFIQ~


~LAILA~


~AZHAR~



~NIKDIN~

~AMIR~


~KHALIL~


Kalo di beri pilihan...
nak jer go stand blik...
tuk menikmati tyme kita bersama
nak jer aku fly ke detik2 aku antaq lela blik nek moto syafiq...

[1stday antaq sekerat jalan, coz moto mati, aku x tukaq gear tyme nek bukit.. budget nek sorang.. lupa aku bwk penumpang... agak berat yer penumpang ni..gurau jek]
banyak jasa moto syafiq...
makaseh ya Syafiq..
jasamu tetapku kenang till the end...
kepada peneman2 yang sudi teman aku n lela balik...
sekali lagi ucapan TERIMA KASIH!
untuk JAJAN@makanan ringan[keropok, roti, burger, bihun dan segala bagai]
kamu pun dalam kenangan aku...
ahakz~
x lupa jugak tuk CHOKLATE,PEAS N CARROT...
TQ coz create 1 lagi memori baru dalam idup aku...
aku rindu bangat sama situsi[bunkface~xder kena mengena] itu....
rindu nak beleter...
ahakz~
penat tunggu ALONG N ANGAH [khalil n azhar] dari silat
ALANG[syafiq] dari memukul kompang....
tapi aku, amir,laila n nikdin...[adik2 yang SETIA]
tetap penanti yang setia...
tunggu... dan terus menunggu...
kerna kami pasti penantian kami
bukan penantian yang sia2..

ahakz~
aku pun x tau apa yang aku cuba sampaikan ini....
apa yang aku tau...
sampai detik ini....
aku masih RINDU sama korang suma....
x tau sampai bila rasa rindu ni akan berhenti...
mungkin bila
MINYAK abes..
or
Tyme LAMPU ISYARAT MERAH..
Xpun..
bila BATERI abes
x pun...
BILA AKU SUDAH TIADA~

p/s:
korang jangan lupa aku tau...
aku sangat99x SAYANGKAN korung...
soRRy kalo aku selalu sakitkan ati korang...
aku terkasar bahasa...
aku terkurang bahasa...
aku terlajak kata...
aku terover kata...
aku terlebih aksi...
maafkan lah khilaf ku ini...
hamba allah yang x dapat lari dari melakukan kesilapan





No comments:

Post a Comment