23 April 2009

22 APRIL 2009

~MAu "SeMbElih" aku KA??~

~NAsi AYAm RAsa MAs~



~RoAst ALmoNd WIt hAir CliP~


~rOast AlmOnD terSAyanG~



~ChOKlAte+ uBAt GiGi+ KisMIS= aBES dUIT aKU~


































tanggal 22/4/2009...
selepas selesai member aku jawab exam....
aku, tEmoh@ fatimah al-Zahra n saRa...
tepat jam 1130 lbh..
kitaorang bergerak ke bangi..
mau Lunch.
sudah boSan sama KafE
KTHO~
[jgn mara ha...]
tah maCam mn nak DijadiKan citer....
aKu terSerempak nGan aBg aku [aNgah]
kitorang makan kat restoRan keLisa kalo x silaP
ala.. seBaris dgn kliNik peRubatan An-Nur 2...
aKu cuak guk La..
cOz sekarunG ni aku maKIn panjanG kaki~
ahakz~
tp akU dah g Tau sama Mak aku
[apA yg akU wat SumA aku laPOrkan kat parents Aku]
[anak yg Baek]
dia Ngan member2 dia
aku G la salam...
pas2 terus oRder makan..
huhui~
pas2 akak keDai tu daTang g tAu aku..
yg Ada orng daH byqkan~
sUka aku
hehehe..
TQ angah...
[aku makan nasi ayam n teh o ais limau]
pas2 aku singgah PKNS bangi...
CARI CHOKLATE AKU!!
akU beli ubat Gigi MUKMIN..
[soKong product ISLAM]
dulu standart aku Fresh N whitE jer...
aku bEli kismis Guk..
aKu boRong getaH rambut N sepiT ramBut~
pas2 balik...
daLam kul 2 lbH
pas sOlat zOhor n LaiLa da tumPang bilik Pas2
geRak p PTSL....
bkn Study SaNgat pun
ahakz~
biLa HANA N LAILA berTemu~
fhm2 la~
pas Laila balik.. aku saMbung skit lg sTudy..
kul 530 aku blah cOz nak ameK nota kat Q n Q..
mlam...Pas magrib...
sekali lg aku mEmanjangkan kaki ke Warta...
meNikmati NAsi AYaM kat RAsa MAs...
agaiN...
NASI AYAM N TEH O AIS LIMAU~
ahakZ~
pa SUDAH jd~
tp kaLIi ni Bayaq sendiri La....
Kul 10 Sampai bilik~
sAmbung Study~
daLam kul 1130 g KAfe KTHo~
carIk nesLo~
huhui~
skaRang aku mau Sambung BacA MARKeting~
sok nak FOKUS kat statistik lAK...
btW....


To: nOOr aLEEna IZmim bT azHAr...


SELAMAT HARI LAHIR YA...


WELCOME TO WORLD 20's...

hahah....










2 comments:

  1. owh baru ushar blog beb..
    thax u thax u 4 da wish:))
    saaaaaaaaaaayanggggg ko:P

    ReplyDelete
  2. no hal la weh...
    lm x spell nm ang..
    kesilapan teknikal skit..
    nOOr..aku tulis nur...
    ahakz~

    ReplyDelete