21 April 2009

ko inGat ko sapA???~

sebelum aku meneruskan bacaan hubungan etnik bab 5...
aku nak cUri tyme tuk tulis blog...
coz ari ni aku kena berhadapan ngan
STUPID DAMN DAMN!!! nya statemeNt

hELLoooooo!!!!
excUSE mEeee!!!

ko ingaT ko sapa.. haaaa???
x kisah la suMa 2...
fOr me u jusT a persOn that can nOt accept other peopLe change...
ko sedaR atau X.. kO berGURau or WHat...
StaTeMent ko Td memAng.. AKU X LEH TERIMA
kalO ko x nak berubah suDah la...
aku tau Yg ko meMang susah nak daPat hidayah tuk berUbah pun..
OPsss!!
terOver plak!
X Niat pun nak hina/judge/kata kat ko..
ko yG pakSa aku
jD
kuRang "....."
aku dAh fed Up la wei...
akU nak tanYa ko..
saLah ke aKu berubah jaDi better perSon...
ko x bangGa ker
ada kWn yg dAh kembaLi ke pangkal JalaN..
or maYbe bg ko...
pErubAhan aku ni diSebabkan oRng len..
n bUkaN di SEbaB aku [SITI NUR HANA]
mayBe
ko nAmpaK aku Ni
PLASTIK!
whaTever la TangGApan ko kaT aku
i JuST to BE MYSELF... nOt anyboDy else...
kALo ko x sUka cAra aku Sekarang...
i DonT mind
Lama2 nanTi ko sedar guk..
naPa manuSia berUbah!
taKe ur tymE
aku x SaLahkan Ko..
[u have ur own right tuk Bersuara]
but
plZZzz
just WATCH OUT wIth yOur wordS!!

for uR imformation...
I try hard 2 be mYself..
akU try jaGa ati suMA orng
deNgan sedikit pErubahan dlM diri aku
aKu x nak Ilang oRng yang aKu sayang
coz
xLeh nak trima peRubahn dalam diri aku..

PERCAYALAH!!
sesUngguhnYa ko n koRang yg LEn x kan kehilangan SITI NUR HANA
yg Penah Korang keNal dulu..
aku tetap aku
Dulu, Kini, dan Selamanya
[huhui~CiPlak dari UmNo]
~seKian~
~leGa~

2 comments: