12 April 2009

beRkhidmat tuk araS~

disebabkan kebosanan melampau....
x mau layan jiwa yang kaco bilau ni....
aku telah melakukan 1 kebajikan.. ahakz~ (bukan tuk publisiti tp untuk dikongsi)
aku telah wat keputusan yang bijak...
dengan mencuci bilik mandi aras aku....
aku tak tau cam na dak2 aras aku leh tahan...jenayah kucing sana sini(pancut jer keja)....huhui
KEBERSIHAN LAMBANG KEIMANAN
almaklumlah...
makcik cleaner 2 cuti.. ujung minggu katakan...
aku la yg amek tugas mereka td...
aku memang berbakat dalam cuci mencuci ni... huhui...
ada guk terpikir nak da compny cuci mencuci senderi ... ahakz~
at THis momenT,
bathroom 2 dah bersih n wangi...
leh la mandi n cuci bju ngan tenang....
sapa wat kotor g lepas ni...
siap la ko.....huhui....
mana nak cari ketua aras cam ni... (sekali lagi.. bukan Publisiti... tp realiti.. ahakz~)
lepas ni sapa yang perlu kHIDmat aku just give a call... ahakz~
huhui...
SEDIA BERKHIDMAT
best!!mencuci!!

ilang sebentar semua masalah...

No comments:

Post a Comment