02 July 2011

.. touching kuasa 2

.....di sambung cerita.......................

lepas aku balik aku stop kat KL sentral, naik ktm ke bank negara,.. nak g sogo beli barang.. untuk pengetahuan semua aku x biasa dengan kehidupan LRT banyak lagi aku kena belajaq jd jgn tnya kenapa .. Subhanallah.. punya la ramai orang! aku dah la sowang.. sesak nafas aku. 30 minit guk la aku tercongok kat Kl sentral. KTM macam sardin!! lepas beli barang aku nek LRT ke cempaka..lega dapat duduk..=) pastu x pasal2 kena turun kat plaza rakyat sebab lrt rosak.. pulak dah! apa la malangnya aku ari ni. selain dari benda2 ni aku hadapi, ada lagi masalah lain yang aku kena pikir.! maka berserabut la dunia aku hari pertama. dalam 7 minit tunggu Lrt ke ampang (cempaka) pun tiba! ok fine! aku kena berdiri.. memang jam tulang belakang.. hahahha~ =- sampai umah dekat2 kul 10 malam! huhui 1st day KOt~

Mak aku call 3 kali, 1 call pun aku x leh angkat. sbb kebisingan yang terlampau. masej kurang berkesan. sampai ja umah aku terus call mak.. sebak gak hati ni tatkala dengaq suara mak.. asa sangat sangat sangat nak peluk mak. dia kekuatan aku. aku x kuat kot nak hadapi semua ni sowang2... tyme ckp ngan mak tu aku tahan ja ayaq mata.. aku x mau mak tau yang aku sedang sedih, cukup la mak hnya tau yang aku sedang penat..='(



Bila dalam train, ak asa lemah giler.. nak nangis pun da. Nak rebah sujud menghadap lantai bumi pun ada.. tapi semua tu aku lawan.. aku kena kuat. Sebb ini jalan yang aku pilih.


Tak cukup dengan tu, aku diuji lagi, tah kenapa & di mana salah nya tersalahfahaman antara aku ngan kwan (male) aku. Dia dah macam abg aku. Aku pun tak tau la kenapa, dah la aku tgh touching+ sedih+penat bagai..niat untuk berkongsi cerita ngan dia tu ada tapi tah la tetiba nak sentap. Cam x kenal ja sapa aku. Tyme tu dia tengah panas ati. aku x niat nak tambah api kemarahan. gurauan aku adalah seperti selalu. dia pun balas benda yang sama, tp sikit berbeza. pastu terus sentap yang berterusan.. habis suma komen di delete. nampak sangat yg dia marah. I'm sorry. Dia cuba samakan aku ngan yang lain2 kenapa aku x leh buat apa yg dia buat. Aku sangat x faham, kenapa aku kena buat sesuatu yang aku x nak. Puas hidup aku untuk penuhi semua keinginan orang. keinginan aku sapa plak yang nak penuhi. sekadar persoalan. Sebab aku x penah nak atau mintak supaya keinginan aku di penuhi. nampak sangat dia x kenal lagi siapa aku yg sebetulnya... andai orang yang aku maksudkan terbaca, kalo rasa aku satu LIABILITI tinggalkan aku.. bnyak lagikan kawan yang lebih baik & sempurna dari aku kat luaq sana. maka janganlah anda membuang masa hanya kerana bersahabat dengan saya.

Sekiranya sahabat lain turut merasakan perkara yang sama, anda boleh untuk menyahkan saya dari hidpu kalian. Untuk membuang aku is up to you, untuk buang kamu dari hidup aku , tak akan sekali berlaku. aku tak akan hulurkan salam perpisahan.Noktah.

p/s: aku sangat rindu dan perlukan mereka..........


sekian dahulu TULISAN SUARAKU( curik lagi.. jgn mare mr b@w)

No comments:

Post a Comment