27 April 2011

Sehari sebelum Esok

Assalamuaikum...
Pagi ni cukup PEACE...
hujan hebat, memang akan menyenyakkan sesiapa yang tidoq. tapi sekarung ujan dah benti, aku jer yang x benti melaghakan diri, dari FB ke Maharaja Lawak yang dah bapa kali aku ulang, men PACMAN dengan pencapaian yang x boleh dikagumkan lagi tapi orait2 jer, stalker manusia2 lagi... agagagag sambil makan makanan terapi aku... luv it! basuh baju lagi. buku x buka langsung lagi since semalam lepas abis exam... apa nak jadi la nur hana oiii... cakap nak berubah... cam ni ka....
huhui~mOOd aku ni sejak belakangan aku menjadi full tyme stalker ni aku banyak ke laut china selatan.. selalu pikir & reka cita bukan2..aku sedaq aku bukan MAMAT KHALID [merangkap pakcik aku], bukan juga KHABIR BAHTIAR yang ceritanya mngusik jiwa & bukan juga CHAERUL UMUM yang meninggalkan kesan dalam cerita KETIKA CINTA BERTASBIH... tapi aku nak jugak reka cerita... agaggaga...~

tapi tulah setiap kali aku rasa something wrong somewhere aku cepat2 sedaq dari apa yang aku rasa tu.. think +Ve... huhuhi~
hmmmm.......... aku harap lepas abih exam ni, kalo rs pelik2 tu datang balik.. aku x kisah. But at this moment aku nak nyahkan semuanya sebab nak bagi laluan tuk aku fokus more tuk next n last paper... sebelum aku digelar peljar tahun akhir ijazah sarjana muda perakaunan....~

so last paper ni aku harus meletakkan diri sebagai kakitangan kerajaan. PERAKAUNAN SEKTOR AWAM. So, aku nak mula belajar ni... kepada yang medeka hari ni, especially rumet aku ... pesanan yang dok wat hinggaq petang t kalo dah best exam... agagagaga....~

sekian dulu...wasalam

Saat yang lain menjauh, KAU masih setia di situ,
mendengar keluh-kesah hatiku, mendengar segala luahanku,
mendengar rintihan dan ratapan hatiku, mendengar doa-doaku, permintaanku.

TERIMA KASIH YA ILAHI


3 comments: