11 November 2009

kIni kAMU SEMaKin TUA~




::assalamualaikum::

hampIr sebULAn bLog ini di "ganTung x BErTAli" oleh aku..
huhuhi~
bZ x sempat nak Update~
alhamdulillah
ari ni
aku curi sempat guk curi masa seminit dua untuk menulis somethinG..
b4 ni ada seorang hamba ALLaH tu kata blog aku ni GAJAH Pun ada.. MoTIFF???
sebab dah lama x Update..
dia Tu...[AKF ]
blog dia dah 4 Bulan x UpdAte... TraX pun da.. hahahahha...


actually BLOG di uPdaTe atas MOTif
mau mengucapkan...
SELAMAT ULANG TAHUN KE 2O
KEPADA
NUR LAILA BINTI ABD HALIM
12/NOVEMBER/1989
ALHAMDULILLAH...
KAMU MASIH DIBERIKAN PELUANG..
UNTUK TERUS BERNAFAS DIBUMI-NYA INI...

NUR LAILA@CAHAYA MALAM
hamba ALLAh ini aku kenal masa dalam KO-k
PENGURUSAN SENI...
tah cam na aku leh rapat ngan dia pun aku x tau...
Ni lah yang dIKATAKAN TAKDIR.....
alhamdullillah.....
aku dikurnikan sahabat sebaik NUR LAILA ni....
since aku kenal dia....
banyak benda kitaoramg share....
bagi aku CAHAYA MALAM ni......
*baik*
*caring*
*blur*
*SENSITIF*
*kuat MAJuk kot*hahahah
*cePAt masuk aNgin*
*sUka caKAp*[pasal kawin plg dia suka]
*x bErkira*
*kakak yg gARang*hahahhaha [garang la sangat]

aku rasa dia la sahabat / peneman tuk aku jalani satu anjakan paradigma yang masih belum berhasil...
alhamdulilah... dia dah"bertukar" aku jer yG beLum....ignore..
aku rasa aku senang faham dia... sbb perjalalan hidup kami x jauh beza sangat pun...
almost sama jak~
dari segi family Prom+kawan+study....
lagi pun yang SULUNG[laila] ngan yg BONGSU[aku]
selalu "NGAM"
aku dah kaji TEORI ni
bERHaSIL...
SULUNG+BONGSU= POSITIF
tp akU rasa Aku yg seLalu membebel kat dia.. caM aku lak Yg sulung...
Rumet aku pun cakap...
terbalik lak....

Align Center
pesanan dari CAHAYA KEGEMILANGAN:
1. welcome 2 da club [20]
2.b anak+kakak+HAMBAALLAH+sahabat yang terbaik!
3. B strOng+terus tersenyum....
4.jadikan perkara yang lepas sebagai panduan hidUp di dunia...
5. redha atas segala Ujian darINYA....ada hikmah 2...
6.BELAJAQ MASAK!!!!! kata NAK KAWIN!!!
7.aku DOAkan kebahagia dunia &akhirat tuk kO...amin~
8. jGn mudah mengalah
9. Jgn asYik bertemankan AIR MATA... adakalanya AIR MATA punca kita LEMAh...
10. pengorbanan kita terlalu sedikit jika dibandingkan DeNAGan mak n Abah kita...hargai mereka...peringatan bersama
11. jGn terlaLu ikut mOOd sangAt...try 2 be more fleksible...k
12. 2 ja kot...
13. TQ sebab sudi jadi sahabat aku... hoPe x serik... maklumlah banyak kelemahan dalam diri ni....
14.SEKALI KAMU JADI KAWAN SAYA SELAMANYA KAMU KAWAN SAYA.....`

No comments:

Post a Comment