08 December 2012

Taman DURIAN!

                                                              : Assalamualaikum w.b.t:

Alhamdulillah, peluang untuk melihat dunia masih menjadi milik aku dan kalian. Moga esok masih ada untuk kita.

Hari ini cuti!!! do not know what to do. dok umah je. Kerja2 rumah suma dah di settlekan. Cuma tunggu masa untuk sidai baju coz masih dalam rendaman downy.

Hari semalam, ada taman durian dalam hati.. hahhaha.. untung la tempat kerja sediakan cermin. konsep cermin yang boleh patulkan *objek* ni sangat osem! hahah (sekali lg).

Kadang2 bila kita tunggu2 untuk melihat apa yang kita ingin lihat, memang xkan nampak. tp bila mana kita tak beiya nak lihat,  tanpa diduga kita akan nampak! This is what we call TAKDIR. DIA tahu bila masa yg sesuai..=)) .

Tapi ni la masalah aku.. sokmo in silent mode bilamana peluang ada di situ. So, aku asa advice yang terbaik tuk diri aku, biar masa menentukan, biar takdir yang berbicara. Aku cuma berlu sabar & jalani hidup seperti biasa.


**izinkan saya berjiwa Jiwang jap***lalalala***

Yang aku mushkil, hmmm... ada la bebarapa perkara. tp lagu tema semalam memang lagu Hazama  la.... agagagagagaga..



Saat aku kenali dia
Hati ini selalu gundah
Selalu ingin dekati
Dan ingin menghampiri dia
Aku mahu dia milikku
Ku harap semua pun tahu
Bahagia terasa bila
Ku melihat senyumannya
Aku sedar ku telah jatuh cinta
Dengannya hatiku terasa luar biasa
Aku tahu kau selalu curi lihat aku
Matamu jelaskan kau mahu (no komen)
Katakanlah padaku kasih
Andainya kau punya
Perasaan sepertiku
Agar kita bisa bersama
Tolong jawablah kasih
Jawablah perasaan
Hatiku yang menebal
Ku selalu terbayang senyummu

** lagu ni tajuknya Aku Mau Dia.. OST tok APe Celop Toqq (x tgk pun citer ni) tapi tagline citer ni  Bila Cinta Di Atas Jalan Tar**


**p/s: cerita ni hanya aku,M(bkn nama sebenar)&DIA yang tahu.


.WASALAM.

No comments:

Post a Comment