27 July 2009

kErIs~

masih cerita keris.....


masa yang ada kat masjid tu cuba aku guna sebaik mungkin..
tuk grab apa yg patut di grab....
ada la skit2...
aku ni dah x mampu nak grab banyak2 coz otak aku ni
dah makin lemau...

kat sana banyak jalinan yg terjalin....
walau pun aku x kenal suma urusetia n MT
tp aku still leh kerja ngan diorang...
fleksblekan diri...
alhamdulillah...
semua ok...
kat sana aku rasa aku yang paling pelik....
pelik cam na??
lu pikir la sendiri...
nak tau apa yg aku rasa call/msj/ym la....
hahahaahah...
cam na pun...
aku hanya menjadi diri aku..
SITI NUR HANA YAHAYA
MT2... ok la.... suma ramah....selalu tanya aku dah makan lum.... huhuui..
(thumbs up)

kak sarah.... first tyme aku jumpa dia..
sangat best+sporting...
dari dalam telefon g aku dah dapat rasa aura kesportingan dia....

"keserasi cam telah ditemui... tapi... masa berlalu terlalu pantas"

kepada: ABDUL KHALIL+KAK FATIMAH+KAK AISYAH+AMIR HAKIMI+AIMAN ZAFRI+KAK SALWA+AIMAN PROTOKOL+NIK +AFHAM+NAIM+SYAFIQ+HARITH+LINDA+
LAILA+AINI+RUBY+SEMUA MAJLIS TERTINGGI ISIUKM+ URUSETIA KERIS.... SAYA
SITI NUR HANA YAHAYA MENYUSUN JARI MEMOHON AMPUN MAAF ANDAI ADA TERKASAR BAHASA, TEROVER PERILAKU, DAN SEGALA KEKURANGAN DIRI...


~WASSALAM~







No comments:

Post a Comment