29 May 2009

aku x fhm~

serious....
aku dah x mau FIKIR dah..
nak STOP fikir bnda yang X sepatutnya
yanG x TERCAPAI DEK AKAL KAMU DAN AKU
kurangkan dari BERMONOLOG DALAMAN
aku pun x fhm.. napa sekecil-kecil perkara aku perlu fikir seolah-olah ianya sebesar-besar MASALAH
[tu yg dapat migrain]
tu yg aku x fhm..
kenapa Aku Di kUrniakan fIkiRan sedemikian...
coZ
kaDang2 aku Rasa...
taH
x tau apA yG aku rS sebenaqnYa..
ni lah aku..
suSah tul nak FahaM..
kaDAng2 aku pun seNdiri x fHAm ngn diri akU...
cam na oRNg len nak Fhm aku...
kAdang2 apa yg aKu fikir sElalu x samA nGAn OraNg len...
susah nak sehaluan...
kdng2 aku yer kan jew apa orng ckp...
padahal 1 % pun aku x setuju...
hahahhahahhaah...
ni la aku..
terus dibelenggu..
dan keliru..
ahakz~


7 comments:

  1. perlu ker?
    hehehe..

    bgus utk fkir ttg sgale2nya..
    tp jgn smp memakan dri sndri..
    kalo xstuju ngn org laen..
    bgtaw jer..
    skt kalo pndam prasaan..

    ReplyDelete
  2. hahahah~
    benggong seketika ni~

    ReplyDelete
  3. nape xkt je xstuju if ko rasa xstuju ngan decision tue?
    pastue nanti msti rs x puas atie..
    pastue pk supa nk rak..
    then ko kna mgrn..
    sape susah?diri ko gak susah rite..

    ReplyDelete
  4. bengong seketika?
    apakah?
    hehehe

    ReplyDelete
  5. bukan dlm suma hal aku x setuju..
    sesetgh prkara ja~
    huhui...~

    ReplyDelete
  6. yela..
    tp kne ckp jgk..
    heheheh

    ReplyDelete