25 January 2010

suara aku~


alhamdulillah...
doa dipanjat tanda SyukUr kepadaNYA yang telah memudahkan perjalanan hidupKu hari ini..
walaupun kesihatan terjejas namun kugagahi demi SATU PERJUANGAN~
walaupun ada mata yang memandang aku dengan pelbagai cara, pelbaga tafsiran dan andaian.. ku biar pandangan itu
kerna adakala aku x mampu untuk puaskan semua!
aku tau apa yang aku sedang laksana dan lakukan
aku punya cara aku!
biarkan aku dengan cara aku
jGn kamu mencampuri urusanku
bukan maksud bangga diri...
tapi ini realiti kehidupan aku! bukan kamu!
andai kamu terguris dengan aku...
maafkan aku...~~

hanya aku dan DIA yang tahu
yang lain hanya pandai mengata itu dan ini tanpa mengetahui apa-apa
hanya mengingati DIA aku kembali tenang..
tasbih dijari terus digerak tika MENGHADAPNYA~
adakalanya aku jadi takut,risau
perasaan ragu mula mengambil tempat dihati
tp kubiarkan pergi...
kerna aku perlu lebih YAkin!!
mARA kehadapan!!
unTuk SATU TUJUAn, SATU haSRAT
SATU PERJUANGAN!!!
AGAMA, bangsa,negara akan terus dibela
wahai dunia...
sedarlah
bahawa
MUJAHIDAH ini
telah bangkIt...
dari satu SEmanGAt!!
xakan GENTAR
Xakan Sekali BERunduR
untuk saTu keadilaN
untuk satu KEbenaran
untuk SATU KETULUSAN~

insyaallah.... semuanya akan selesai...
berikan 1 kepercayaan
akan keperjuangkan
segala apa yang dituntut

andai ini semua tidak kesampaian...... katalah apa saja~
aku terima....~

tapi Xsemudah ABC untuk aku mengalah~
just wait n see~

KINI MUJAHIDAH NUR HANA BANGKIT BERBAKTI
untuk sesuatu yang
HAKIKI~

No comments:

Post a Comment