26 January 2010

provok??????



::assalamualakum::
salam provokasi...motiff???

wah2!!! beStnya..
sedapnya rasa bila mulut kita mampu dan GAH untuk bersuara!
kini mahasiswa punya suara yang lantang.. tapi perlu ada hadnya....

saya yang BERNAMA SITI NUR HANA YAHAYA tahu apa yang saya buat, saya tahu apa yang saya lakukan...
jangan la nak provok2 segala bagai kat saya
henti2kan la..
dan penat dah sebenaqnya ngan benda2 cam ni..
cuma kadang kala terasa sakit jugak la di hati....
bila provokasi bukan pada diri.. tapi tempiasnya tetap dimiliki
tapi kejadian tadi, bukan satu provokasi
tapi situasi yang memakan diri kamu sendiri
jangan nak berlagak, jangan nak kata yang kamu jujur, jangan cuba beritahu saya yang kamu tidak pernah melakukannya!
sudahlah...
saya bukan tak boleh terima teguran, kalo saya silap saya terima...im very open person..
but , plz watch out with ur words!!
jangan tuduh, jangan serkap jarang, jangan kata apa-apa bila mana kamu tak pasti dan tak tahu apa-apa..
TENGOK DAN DIAM!
saya tahu kamu!! dan saya tahu sapa saya!!
kadang-kadang hidup ni perlukan sesuatu yg extream, mencabar..
salahkan aku untuk itu!!!
saya pun nak jugak rasa apa yang kamu rasa...
salahkan..
dalam dunia ni xder apa dan sapa yang sempurna melainkan DIA yang ESA.. rasa nya kamu lebih arif soal tu...
kalo kamu rasa x puas hati dengan saya...
ikut kamu la
saya x boleh buat apa2
hak kamu kan?
mahasiswa?
ada saya kisah???

aku pun x tau kenapa aku patut rasa marah+sakit ati+sedikit emo...
just relex k!
tp honest aku cakap aku x menikam sapa2 n apa2!
aku marah sebab dia.....................................
x pa lah...
seorang sahabat penah nasihatkan ..
dugaan tu..
kena tahan!

dalam situasi tadi,
ada seorang jer yang tau perkara sebenaq

sesungguhnya ALLAH itu MAHA ADIL
what u give u get back!!
kamu masih mampu mengukir senyuman..
bila mana perkara yang kamu argue dengan saya tadi...
puP!!
terkena atas batang hidung sendiri...
dimana kebenaran kata- kata kamu tadi!!
aku pun hanya mampu tersenyum.. tersenyum bangga..
w/pun tu perkara besa..
tapi aku tetap bangga!
lantak la orang nak kata apa!

lain kali jgn pernah "cuit" aku kalo x bertempat....

saya tau kamu lebih berusia dari saya...
maaf atas ketelanjuran berkata...
lumrah hidup perempuan...
sedkit beremosi!
huhuhi~

kata saya untuk kamu:: bila bercakap tgk situasi, kata mahasiswa, kata hebat...
so matangkan sikit.. jangan sampai saya terungkit perkara yang x perlu dibangkit..

sekali lagi ampun dipohon...
kalo saya ada tersilap kata, maafkan saya
nasihat la saya sebagai seorang adik dan sahabat..
bukan sebagi musuh~


BERUBAHLAH UNTUK MENCARI KESEMPURNAAN WALAUPUN PADA HAKIKATNYA SUKAR~


No comments:

Post a Comment