30 August 2009

undang2 komersan

~salam ramadhan~

ketidaktahuan untuk melakukan apa...
maka aku kembali ke ruang ni...
untuk menulis agenda hidup or apa sya yang aku nak tulis...
actually mau tido...
coz dah lama x tido....
banyak benda nak settle...
sekarung pun still banyak benda nak wat... assignment tu dOk tunggu ja...
hahahha...
malas aku nak pikir lagi....
nak rehat jap.....
berbalik pada hasrat mau tido tadi x jadi sebab teman rumet study...
huhuuhi....

semalam 29/8/09
aku da exam UNDANG-UNDANG KOMERSAN
first tyme kot paper yg fully esei...
b4 ni berdepan ngan calculation and "bulat-bulat"
aku gerak ke dG kul 8.30 pagi... exam kul 9
sowang...
dalam perjalanan tu... cam2 dok men kat kepala ni...
dok recall balik apa yang dah baca.....
huhui
tp x ingat pa2...
penat aku dok "melalak" menghafal segala SeKsyen+KES ....
aKu dah Cuak dah...
dah la p exam bwk alat tulis ja...
xder nota tuk dirujuk wat saat terakhir...
tawakal ja aku....
masuk exam tgk soklan....
sabar jak!
huhuhui.....
soklan agak x mencabar....(agak berbangga )
tp x leh wat perfect guk!
soklan 1: klasifikasi undang2
soklan2: kes carlill (penerimaan n pelawaan tawaran) +injuksi+ penerimaan komunikasi
soklan 3: x ingat kes... aku men blasah ja... aku assume as ratifikasi + tanggungjwb ejen
aku pon x faham hari2 yang aku lalui sekarang sEmakin susah!!
pEnat+saKIt!
tp cAm na pun aku teTap cari kekuatan tuk menghadapinya...
huhui....
xperlah...
ni mungkin dugaan tuk aku.....
sekarang aku sangat SUSAH NAK TIDO!!!!!
berjaga dari malam SAMPAI KE PAGI>>>>>
bukan nak lawan fitrah hidup......
tp kalo aku tido x tenang wat pa kan.....
sekarung ni aku perlu tambah kekuatan kerana
aku perlu berhadapan dengan
masalah tido+assignment+mid term+kuliah+program

wasalam

No comments:

Post a Comment