08 August 2011

Hal


Assalamualaikum.
Alhamdulillah esok insyaALLAH melangkah masuk ke RAMADHAN yang ke 9. Moga kita semua terus mendapat keberkatan olehNYA.. amin.

Ada satu hal yang bermain di benak fikiran aku hampir 8 bulan. Hal yang membawa aku merasa satu rasa. Rasa apa? Mungkinkah telah tiba masanya? Sungguh aku x tau, tak pasti. Apa yang aku tahu, apa yang aku pasti.. rasa itu membayangi seseorang. siapa seseorang itu. sekali lagi aku x pasti. kalo ikut kata hati memang "dia" orangnya. kalo ikut takdir ILAHI jawapannya aku tak pasti.

Dalam keyakinan memuncak untuk aku cuba berterus terang untuk kali pertama & terakhirnya, sering ketakutan itu tampil ke hadapan, menyentap terus keyakinan yang aku pupuk sekian lama. Hela panjang yang aku lakukan.. Sedar akan kelemahan diri sepantas kilat bibir mengucapk Astaghfirullahalazim

Saat ini aku hanya biar masa menentutkan segalanya. Ya! aku yakinn! aku akan berterus terang satu saat nanti, biarpun ianya sudah lambat ataupun terlalu lambat. "Aku puas" & aku terima segalanya dengan penuh redha...=)

:dah lama x guna adobe photoshop:


No comments:

Post a Comment