24 June 2009

::haRap::mEnanti syurGa::





Apalah ertinya andai hidup gembira,

Tapi hakikatnya diselubungi kecewa..

Sering tertawa...

Tetapi hakikatnya sering berduka,


Sering membuat teman tersenyum gembira,

Tetapi hakikatnya, jiwa sering bersedih..

Seringkali mencari cebisan kebahagiaan,

Di celah-celah kekecewaan tapi tak temui..

Yaallah.. apakah besar dosa-dosaku sehingga aku..

Tidak diberi nikmat untuk merasa bahgia..

Berilah aku kekuatan agar aku mampu untuk menanggung segala

kesedihan.

Namun disebalik kesedihan itu..aku tetap bersyukur..

Kerana dilahirkan di atas muka bumi ini..

Disebalik kesedihan, aku selalu berharap..

Agar ada satu sinar yang menantiku..

Ya Allah..aku redha andai ini adalah ketentuan hidupku..

Dan aku berharap kebahagiaan yang menanti aku adalah

syurgamu... amin!



No comments:

Post a Comment